nejmen se där

jag hade visst en bortglömd blogg jag.
vet egentligen inte varför jag skriver eller om det är någon som fortfarande är in och kollar.
hur som helst.
2011 - ett år med alla möjligheter.
Vi kan ju konstatera att det har börjat bra i och med ändrade jobbtimmar och för att inte glömma
fina "A" som jag träffat en tid. Vi skålade och pussade såklart in det nya året tillsammans och
jag ska erkänna att jag hoppas på många fler nyårsfiranden med den där karln :)
Bortsett från det så har jag inte så mycket att skriva. Jag känner att vi sakta närmar oss
ljusare tider och jag skulle inte kunna längta mer. Jag är verkligen ingen vintermänniska.
Det är om sommaren den sociala delen av mig, den som gått i ide nu under vinterhalvåret,
tittar fram igen. Då blir det parkhäng med fint folk vill jag lova.
Nu vill jag att Stephanie, Elin och Lola ska komma och hälsa på mig.
Okej?
Jag kan sätta upp ett schema här på bloggen så är det bara se till att komma när ni
är uppskriva! deal? :)
Bästa idén jag haft på länge!
På återseende gott folk - Nu satsar vi på att välkomna 2011 med öppna armar
och ta tag i möjligheterna som ges. Detta år blir helt fantastisk, det vet jag! ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag läser även fast du aldrig uppdaterar hjärtat =) Och Oslo till våren låter som en spikad plan <3

2011-01-04 @ 21:11:25
Postat av: stephanie

Jag kommer ju snart iaf, baby ^^ <3

2011-01-07 @ 08:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0