tomhet som gör sig påmind

nu var helgen förbi.
Stephanie och Nathalie har lämnat oslo.
tomheten gör sig påmind. och det känns tungt.
På bussen tidigare kände jag klumpen i magen.
vart jag än fäste blicken såg jag vänner tillsammans.
Tjejerna som höll varandra i handen för att stötta varann på den glashala vägen.
Vänninorna som satt på cafeét och skrattade och pratade.
själv har min andra hälft och hennes fantastiska syster farit.
Haft en otroligt skön helg tillsammans med dessa skatter och jag önskar så innerligt att
min baby kunde vara här alltid.
Hon får dagarna att flyta på så mycket lättare.
Hon får mig att skratta och må bra bara genom att finnas till.
Hon är min bästa vän och jag saknar henne så mycket redan.

Tack för att du är den du är - den bästa!
Och tack för en fin helg <3



Kommentarer
Postat av: steph

Som jag saknar dig, redan.

En del av mig fattas när du inte är vid min sida.

Tillsammans är vi oslagbara <3

2011-02-20 @ 22:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0