detskulleblienbrabloggmendetbliddeingensådan

jag vill bara säga att jag haft fantastiska dagar tillsammans med fantastiska vänner på semestern.
Steph, Elin.. Ni är ju så otroligt fina vänner. Jag älskar Er!

Jag lovar att bättra mig på bloggfronten, men inte idag. Idag är det för tufft att vara glad ens.
Jag vet inte vad som händer mig mellanåt. Känner liksom inte igen mig själv.
En dipp, kanske. Tur jag har många fina omkring mig <3

Nu vet ni, så med dessa ord går jag och drar något gammalt över mig :P

Bättre lycka nästa gång!

Kommentarer
Postat av: baby

Yey en blogg! ;) Trist att du inte hade en bra dag baby! Hoppas du är gladare nu! Älskar dig och tack för denna vecka! Den behövdes <3 Puss

2011-08-11 @ 20:34:04
Postat av: E

Men gumman, alla behöver en dipp ibland så man kan uppskatta allt det fina med livet. Men jag hoppas att det känns bättre nu och det är bara att höra av sig om det är något. Älskar dig och tack för underbara helger :)

2011-08-12 @ 11:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0