PIRATFEST!

gosh!
Torsdag kväll nu.. alltså är det fredag imorgon!
Fredag alltså! Då kommer min fantastiska vän Elin hit, som jag längtar! :)
Så när jag traskar hem från jobbet imorgon kväll så sitter hon (förhoppningsvis - om hon inte kör heelt vilse)
hemma hos mig och väntar. Då ska vi ska prata, skvallra och skratta ikapp som bara den kan jag lova!
Det ska bli så kul att få visa dig hur jag bor och hur jag har det, vännen :)
Och efter fredag kommer lördag och då vankas det piratfest.
Ett gäng pirattjejer kommer över och ska tillbringa lördagskvällen/natten här. I like. A lot!
Nu ska jag krypa ner i soffan och se en film.
Mycket att ladda inför nu :)
Vi ses imorgon, raring <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, det finns ju tyvärr en liiiten möjlighet att jag kommer vilse, men jag ska göra mitt bästa för att vara hos dig i tid. Åker snart.. Wiieee =)

2010-09-03 @ 15:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0