music is my enemy

Godkväll folkens!
Kände att det var dags för en liten uppdatering.
Njuter av en ledig kväll nedkrupen i soffan och med MASSA tända ljus i hela rummet.
Jag har saknat hösten (ja, det är faktiskt höst nu).
Jag gillar mörka kvällar när man kan tända ljus och mysa.
Och det börjar bli så pass kallt inne att det snart är dags att tända en värmande eld i öppna spisen.
Sånt gillar vi!
Annars händer det inte alltför mycket här borta. Dagarna går fort och fylls till största delen med
jobb, mat och sömn. Därimellan hinner jag även med att mysa med vänner och en och annan fest.
Jag har det bra jag :)
Självklart saknar jag dock min fantastiska familj och oslagbara vänner hemma i sverige <3
Saknar inte Sverige i allmänhet annars, snarare är jag ganska nöjd över att inte bo där.
SKÄMS! Ja, jag snackar valet och SD givetvis.
Herregud, plötsligt är det som att man är tillbaka på 1900-talet igen.
Ja, nej. som stephanie skriver - jag finner inga ord.
Känns lite som en skandal.
Oh well, väntar på att syster ska komma förbi och sällskapa med mig ikväll.
Bor ju praktiskt taget ensam här nu och det, mina vänner, är inte det roligaste jag vet.
Att bo ensam plockar fram dåliga sidor hos mig; jag är lat, jag är slarvig och mat existerar knappt.
Det är tråkigt.
Såå, nu när jag ääntligen fått tummen ur med en uppdate så kan ni väl vara snälla tillbaka och
slänga hit en kommentar och berätta hur ni mår :)
Saknar eeer!
Ni vet att ni får ringa mig näär ni vill va? så ringer jag upp bara <3
Puss

Kommentarer
Postat av: steph

I miss you, Jo! <3

2010-09-29 @ 09:55:08
Postat av: Elin

Du är enormt saknad här i Sverige vännen =(.. Men det är kul att höra att allt är bra. Kommer över någon helg snart. Det känns som ett måste att se Oslo när det är höst =)

2010-09-30 @ 11:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0