söndag - vilodag

har haft en lång, skön, långtråkig, fin söndag tillsammans med syster.
det är skönt att ha såna dagar ibland, bara göra ingenting.
inga måsten, inga krav.
bara vara liksom. sånt gillar vi!
Nu är det bara att ladda upp batterierna till en ny vecka.
Kör måndag - fredag sedan är det halloween-fest hos  min f.d. arbetskamrat elin.
I like. A lot.
Jag ska vara döden. haha.
Annars inget nytt. Vintern är på ingång och jag gillar det.
Lite väl kallt i lägenheten (jag är nämligen inge vidare på att få fyr i peisen)
Längtar tills man börjar leta julklappar, julpynta, julbaka..
Årets, i särklass, bästa tid är juletid. Utan tvekan!
Har redan nu börjat tjuvlyssna på lite julsånger :)
Har varit på dåligt humör de senaste dagarna, men det hjälper alltid att prata med baby.
Hon får mig genast på mycket bättre humör, tack baby :) ♥
Kikar på bilder och saknar er brutalt mycket:

Kommentarer
Postat av: stephanie

Jag älskar dig baby <3 Bäst är du!

2010-10-25 @ 21:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0