stress, stress, stress

Idag är jag lite less.
Psykiskt utmattad. slut. knall fall.
Givetvis pratar jag om jobbet. 
Jag är oerhört tacksam att jag fått chansen att vara ass. chef och efter så kort tid.
Men nu börjar jag känna stressen, pressen.
Ny butik - nya rutiner.
Sedan - färsvaruansvarig. hjälp! Noll koll.
Kämpar, sliter. Fattar ingenting men försöker komma in i det.
Ny rutin - "Johanna, du ansvarar också för huvudbeställningen". Hjälp! Ännu mindre koll.
Måste..komma.. in..i..det.. fort!
måste. göra. bra. ifrån. mig.
Inte göra folk besvikna. Måste bevisa, måste lyckas. Måste kicka ass.
Har tappat bort tiden, och dagarna.
Vilka dagar skulle vad beställas? Hur var det med det här?
Vågar jag fråga? Är det meningen att jag ska kunna allt redan?
Är det tänkt att jag ska kicka ass nu? redan?
Färskvaror, kyl, frys, torr. När skulle vad beställas och när kommer varorna?
Tidsfrist var det också ja, men hur var när?
Vem jobbar, vem gör vad? Vem går på pling, det plingar ju hela tiden?
Stress, press.
sliter, sliter, sliter.
psykist utmattad - det är jag det!
yey, kul blogg.
grattis till några minuter meningslöst läsande.
tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0