sockersug, sockersug.

Hallå svenskar!
Jag hoppas att ni har lika fantastiskt väder där hemma som vi har här i väst.
Underbara sommar!
Tillbringar de flesta dagarna i parken med trevliga människor där vi njuter av grillning, kubb och en kall ibland.
Sååå jag tycker väl inte att man ska klaga :)
På torsdag är det arbetsintervju, personlig assistent.
Håll tummarna för moi.
Enda kruxet med att få nytt jobb (Fast jag VILL ju givetvis ha ett jobb) är att den planerade peace and love-festivalen är i faro-zonen. Ser nästan ut som att jag måste bryta traditionen, uh!
oh well, tiden får utvisa hur det blir.
Oavsett vad så känner jag på mig att det kommer att bli en helt fantastisk sommar.
Saknar fina vänner och familj såklart, annars har jag nog aldrig haft det bättre.
Kom och hälsa på alla som känner sig manade.
Ni är så varmt, varmt välkomna! :)
Bara en liten update så ni vet att jag har det fint :)
:*

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad kul att höra att du trivs så bra. Håller självklart tummarna för dig på torsdag. Massa kramar

2010-06-02 @ 12:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0