oslo

här kommer en liten updatering från oslo.
nej, jag har fortfarande inget jobb.
jag är inne varje dag och kikar utbudet och skickar cv:n men inget napp än så länge.
Var till banken och öppnade konto idag så nu är det ju bara lönen som fattas, hehe.

gårdagen spenderades med camilla, min fantastiska "sambo".
frukost, slappa, lunch, café, skrev hyreskontrakt, gick och solade och slutligen lagade vi
god mat i form av fläskfilé med ädelost-sås (tack elin :) )
ikväll är det camillas tur att stå vid spisen, hehe.
annars händer inte så mycket annat. jag ser fram emot morgondagen som ska ha sol med sig.
detta solsken håller sedan i sig en vecka, enligt yr.no
jag gillar't! :)

hm, annars inte mycket.
jag saknar vänner och familj men jag trivs mycket bra här i grannlandet :)



Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas att maten smakade bra =).. Vad skönt att höra att du trivs vännen. Håller tummarna att det ramlar in ett jobb snart ;)

2010-04-11 @ 14:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0